Friday, July 24, 2009

Stress!!!!!!!

Ya Allah kenapa lah susah btol nak cari info utk assignment nie. Topic nampak senang tp punyalah susah nak dapat. Padahal cuma kena cari defintion je.

Satu hari suntuk aku duduk depan laptop mencari info yang nak dicari. Boleh pudar mata aku menatap laptop berjam2 lamanya. Tapi tetap tak jumpa. Punyelah tension. Terpaksalah sambong esok gi cari. Itu pon kalau jumpa.

Kalau tak jumpa jugak kena lah aku merangkak gi Dar Al-Hikmah iaitu perpustakaan. Baru bukak sem dah kena masok perpustakaan. Aduh!!! Padahal dah pegi tp terpaksalah pegi lgk. Mane tau kan nasib aku baik kali nie dapat jumpa buku rujukan. Haiz....

Macam manelah rakan2 aku yg balik Spore ehk?? Dapat ke dorg jumpa info nak buat assg nie. Hmm..... Tkpelah InsyaAllah akan jumpa nye. Sabar jelah. Sabar tu kan separuh dari iman. hehe....:-)

Sambil2 cari info nie aku dngr lah lagu skali. Tiba2 terkeluar lagu leaving by Jesse Mccartney. Teringat balik peristiwa bila tengah blaja untuk exam. Everytime kalo tengah stress blaja mesti Jade akan bukak lagu tu. hehe....Sebabnya lyrics dier ader sebut pasal no stress. hehe... Sebenarnye tkde kena mengena langsong pon dgn exam. Saje je waktu tengah stress sangat kan. hehe...

Bagi siapa tak pernah lagu nie. Just a glimpse of the lyrics ah..
Don't stress Don't Stress Don't stress Just turn him to the left left left
Don't stress Don't Stress Don't stress Cause we gone and we gone and we gone
No stress No stress No stress
Girl you deserve nothing but the best
No stress No stress No stress...




No comments:

Post a Comment

Background