Wednesday, July 15, 2009

Tiring Day!!!!!

Baru buka sekola je dah penat. Tak tau penatkan aper. I'm just tired. Maybe sebab cuti nie asyik makan tido je kan. Tkde activity sangat. Pulak tu sekarang bilik kat tingkat 4. huhu.... Da lama aku tak tinggal kat tingkat 4. Sem lepas aku duduk kat tingkat satu je. Tak payah susah2 nak mendaki tangga. hehe... Sebab tu lah dah naik "lemak" kan. Alangkah bestnya kalau ade lift kat UIA nie. huhu...

Mata nie pon nk tido je keje dier. Balik je dari klaz cari tilam. Al-maklum tilam sentiasa terbentang kat bawah. Nmpk je nak terjun tido. hehe.... terokkan aku nie.

Kalau kat Spore tu jadi burung hantu lah pulak. hehehe.... Kalau tak kena marah dgn emak, jawabnya tak tido lah aku nie. Dari pagi sampai ke malam duduk depan laptop je. hehe...

Esok aku da nak balik Spore. Padahal baru sampai KL. Ishish..... Tu pon ader hal. Ada sedara aku nak tunang. So amek lah kesempatan nie tok balik Spore. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Background