Thursday, July 9, 2009

Seoul Garden & Al-Majlis

Satu hari nie aku penuhkan jadual masa aku dgn maaaaakaannn je. Ishish.... Lama2 boleh naik weight aku nie. hmm.....Duduk rumah kalau tak makan tido aje. Itu jelah keje aku bila aku dekat rumah nie. Tak keje kan so tu jelah keje aku. hehe...

So destinasi tempat makanan pertama aku pegi dgn kakak kedua aku, Seoul Garden. Makan lunch so tak mahal lah sngt. About 18 dolar. Kirakan masih affordable bagi aku yg tak keje. hehe... Kiteorg pon makan macam nak rak. Al-maklum jelah da lapar. Tahan tak makan breakfast sebab nak makan Seoul Garden nye pasal. hehe... Punya banyak kiteorg mkn sampi kekenyangan. Nak balik pon da malas but kena jugak cepat2 balik rumah sebab nak pergi menuju destinasi kedua aku. hehe...:-)

Destinasi tempat makanan kedua aku pegi dgn kengkawan UIA aku gi mkn kat Al-majlis. Dekat daerah masjid Sultan sana. Itu pon sempena nak menyambut hari kelahiran Sharifah Humairah yg kite panggil Kak Mai aje. Tempat yang menarik dan selesa. That the first time aku pergi. Mcm org bodoh bile sampai tu. Klakar gile...

Pada waktu tu Dila dgn Jade da smpi kat tempat tu sebab nak sembunyikan kek drp Kak Mai. So aku dgn kembar sampai lambat sikit dgn Kak Mai. Bila da sampai tu carilah dorg. Terpinga2 kiteorg cari Dila dgn Jade nie. Mane plak dorg duduk nie. haiz... Rupa2nye dorg dok kat level2. Nasib baik ader waiter tunjukkan jalan pi naik atas. Tkde tk jumpalah sebab tangga dier pon terletak kat belakang. Punyelah pelik aku!!! hmmmm........

Tp celeberations tetap berjalan dgn lancar cuma tanpa kehadiran Syai dgn Amar( 072 batch) sebab dorg ader hal. But overall I'm satisfied. Makanan dier pon leh tahan cuma ader mahal sikit ah. Itu pon aku share2 dgn dorg sebab aku pon da kenyang...

Happy Belated Birthday Kak Mai......Luv all my gurlfrens..;-) C you all on Sunday...



No comments:

Post a Comment

Background