Wednesday, July 8, 2009

Shocking day

Harloo kengkawanku.. Smlm ku dapat panggilan yg sngt mengejotkan. Tak disangka2 Jade kol aku dan beritahu aku result dah kuar. Ya Allah aku terjerit seketika kat dalam bilik sorg2. Nasib lah waktu tu aku bukan dikhalayak ramai. Kalau tk mau nye org sekeliling tngk kan aku. Biol ke otak budak nie?? Tak pasal2 org labelkan aku budak tk btol. hehe.... Teringt lah plak kisah sewaktu aku terjerit kat kantin mahallah (hostel) aku dulu. Waktu tu pon Jade jugak kol aku. Malunye aku bila satu kantin tu pandang kat aku. Tros cepat2 habis kan makanan tros balik kat bilik. Tapi itu disebabkan lain lah tp kali nie disebabkan result yg dah keluar.

Waktu tu aku tegamam tk tau nk ckp ape. Result yg ku sangkakan keluar narie rupa2nye smlm da kuar. Perasaan gementar dan takot bile nk check result tu pon ader. Al- maklum jelah exam final tuarie aku tk confident bila buat.


Hmmm...Tp tak sabar pon ader gak nk tngk result camne. Walaupun cuma ambil dua subject disebabkan short sem takot gak CGPA turun giler. Leh menangis aku. Dah lah nk naikkan nye balik punyalah payah. Haiz....

Dengan tangan kanan click kat website UIA sambil tu aku pon baca doa bnyk2. Aku pon buka ler nak check result kan. Tak nak lah kalau leh nak semua lulus. N Alhamdulillah mmg semua pass cuma CGPA tu turunlah. Tapi aku bersyukur sngt sebab CGPA tkdelah turun drastik sngt ngn subject Survey to Islamic History yg aku takotkan tu lulus. Alhamdulillah......

Tkdelah sedih sngt walaupun tak dapat A tp tetap lulus. Cuma next sem aku perlu tambahkan aku nye usaha untuk menaikkan CGPA ku balik... N congrats to all my dear UIA friends for thier good results...:-)

No comments:

Post a Comment

Background