Sunday, September 26, 2010

Rindu...

Tetiba je aku rindu seseorg. Rindu akan seseorg yg telah lama menghilang. Rindu kawan aku yg entah kenapa seolah2 ingin melarikan diri dari aku. Rindu akan gurauan dan soalan2 yg sentiasa ditujukan kepada aku. Entah kenapa dia menghilangkan diri daripada aku. Segala mesej yg aku hantar semaunya tidak dia balas.

Selama setahun die menghilangkan diri. Dan sampai skrg aku tak faham akan kelakuannya. Apa sebenarnya salahku?? Besar sngt ke kesalahan aku kat dier??? Dimana silapku??

Aku masih terkenangkan sewaktu aku masih berkawan dgn dier. Walaupun ada harinya dia suka menyakitkan hatiku dan buat aku marah, tapi dier sentiasa akan meminta maaf dariku dan suka sngt buat lawak sehinggakan aku tak jadi nak marah...:)

Tidak akan aku lupakan kenangan2 bersama si dier... Aku berharap dia sihat sentiasa dan dapat segala yg dia hajati. Aku sentiasa doakan kebahagiaan dier....

No comments:

Post a Comment

Background