Sunday, October 3, 2010

Sakit Hati!!!!

Punyalah geram aku bila dapat tahu satu berita yg mengejutkan. Dahlah masa tu aku ngantok, da tk larat, skali tup2 dpt berita yg sungguh menyakitkan hati. haiz... Kalo aku jumpa org tu confirm aku confrant dier. Tkpon aku cekik2 org tu bab nak lepaskan geram aku nie. Aku rasa sape2 yg berada kat tmpt aku pon mesti naik darah serta merta.

Ape tknya ader seseorg hamba yg aku tk kenali tetiba guna gmbr aku kat one of his/her presentation in UIA. Dah satu kelas tatap gambar aku. Walaupun gambar tu dorg da blurkan muka, tetap org tu mengambil gmbr aku tanpa keizinan aku. Gambar tu dorg amek through fb aku. Dier amek profile pic aku. Gmbr tu aku amek ngn adek aku and they thought it differently. Haiz...

Insiden tu mengajar aku satu pengajaran. Make ur fb profile private...

No comments:

Post a Comment

Background