Monday, September 6, 2010

menjelang raya!!!

Skjp kan puasa satu bulan nie. Kali nie aku rasa cpt je masa berlalu. tap tup tap tup dah nak dekat raya.... rasa sedih pon ader bila nak tinggalkan ramadan nie. rasanye baru smlm gitu start puasa. hehehe...

So memandangkan nak raya nie, konfirmlah ngah sibok mengemas rumah. Kena lap tingkap, pintu & llg. The most job that I dislike soo much. hee..:D Plak tu skrg dah kurang tenaga. Dulu ader my sis leh ah tolg sikit2, but now she's married n she have her own house to manage. Pape pon ttp kena kemas umah lah kan. Tkde satu rumah ader gempa bumi. hehehehe.....oppss!!! Bkn gempa bumi yg btolnye. hehehe...Fhm2 je lah kan. lol...

Tahun nie aku mcm nk buat kuih selain kuih tart yg ku slalu kena uat. Dunno what to do. hmm... Slalunya emak aku suruh beli je tok cukupkan kuih but I don't really like kuih beli. Rasa tak sedap one thing ngn rasa dier mostly the same. Cuma bentuk dan rupa kuih je berbeza2. So i think i decided to do kuih sarang semut ngn kuih m&m. Tu pon kalo sempat dan rajin aku uat. hehehe.... InsyaAllah menjadilah kuih2 aku nie...:)

No comments:

Post a Comment

Background