Wednesday, December 9, 2009

Sister wedding...

Thanx to all who have helping in making my sister's wedding successful. Selepas seminggu aku tak dapat tido ngn betol, akhirnya selesai gak majlis kakak aku. Thank to kakak sdare ngn cousins aku yg bnyk membantu dlm majlis kakak aku. Hanya tuhan saje yg dpt membalas jasa baik mrk smue..

Baru aku tau penat org buat majlis. Dah lah sibok ngn persiapan khawin kakak aku campur ngn aku sibok nak register subject. Waduh..

Esoknya lepas majlis khawin kakak aku ingtkan leh rehat lah, tapi aku ader tugas penting which is aku dah kena balik UIA. hehe.... Al mklum new semester dah bukak. Cuti bape minggu je. Pagi senin tu aku dah kena balik dan kelas pon terpaksalah aku ponteng. Mane larat kan nak gi kelas.. Hari isnin tu aku tido jelah selain kuar jap gi beli brg2 keperluan aku. Its really an exhausted day. Tak pernah2 aku tido dlm flight, nie aku tido dgn nyenyaknya smpi lah landing tak sadar dunia. Padahal flight cuma 45 minutes je. Tu pon sempat tido. Al mklumlah kalo da namanya penat, 10 minutes pon leh tetido. hehehe...

Whatever it is congrats to my big sis. Wishing her a happy family till her last breath.. Tak sabar gak nak dpt anak sdare kan. hehehehehe....

No comments:

Post a Comment

Background