Friday, August 7, 2009

LIARS!!!!!!

Semalam merupakan hari yang sangat malang bagi aku. Apelah nasib berlaku saat waktu aku menyambut hari kelahiran yg ke 21. Rasanye mcm akulah org yang paling bodoh skali dalam dunia nie. Belom settle satu masalah dah dtg masalah baru.

Terlalu baik sngt ke aku nie??
Bodoh ke aku nie??
Kenapa aku mudah ditipu??
Manakah Zeid yg selama nie keras hati dan kepala batu??
Seorang yg tidak mudah ditipu??
Seorang yg ego nye tinggi??

eeiiii geramnye aku Ya Allah!!!!!! Kenapalah sahabat yang aku kenal selama nie yg aku dah anggap sahabat baik aku tipu aku bulat2. Bila dngr je berita tu smlm aku dah gugup tak tau dah nak ckp ape lgk. Ape motif dier berkenalan ngn aku tapi tu semua berunsurkan penipuan. Dier tak jujur untuk berkwn ngn aku. I REALLY HATE LIARS.......

Tapi bolehkah aku percayai cerita yg dtg kat aku tu??? Cerita yg membuatkan hati aku sakit sangatttt. Entahlah aku bingung sangat. Pandaikan dier berlakon selama nie. Sampaikan aku tak sedar yg selama nie aku ditipu....:-(

No comments:

Post a Comment

Background