Saturday, August 15, 2009

Bored...

Bosannye narie...huhu!!! Sebenarnya bnyk keje nk buat tp tkde mood gitu. Ader assg ngn mid term coming up. Blom blaja lgk nie. Aduh!! Bile mau start nie... Plak tngh hujan lebat nie mmg masa2 yg sesuai kalo nk tido nie. hehehe.... ishishish buruknye zeid, padahal narie dah bngn lambat. Nak dekat kol 1 baru bgn. Nasib baik tkde kelas. hihi....

Tkde hari nie merupakan hari prents aku dtg tapt last min cancel. Tk jadi.. Alahai.... So dok bilik jelah. Nak kuar tngh hujan lebat nie ssh sikit. Lg better dok bilik kan. Lg pulak tk tau nak gi mane ah. So aku spent hari aku dok bilik sambil tngk cite je. Kalo dah bosan tu baru lah start baca2 sikit pasal 'original sin' sebab on mon nnt mesti sir nak tanye. Nnt tak tau plak nak jawab ape. So kene prepare ler siang2. Tkde tk pasal2 kena buat assg lgk. Tu yg takmo tu.... Dah lah subject yg palinnnngggg aku "MINAT" skali, philosophy of religion. hahahahaha......:-D yelah tu Zeid mcm btol jek..hehehe...

Bila pulak kipas ngn lampu nie blh berfungsi. Nasib baik hujan so tak panas lah sngt. Setiap kali hujan lebat je mesti electric mampos. Haiz... Dah nak mlm nie. Nnt kalo tk on2 gak siaplah ngn lilin aku mlm nie. Duduk dlm gelaplah jwpnnye. Dah lah torch light aku battery lom beli lgk. Aduh!! Padan muka. Tu lah lupa lagi nak beli..... Tngh bosan2 gini rindu kat kwn serta sahabat2 aku lak. Dah lama tak jumpa, tk chat dan yang sewaktu dgnnya. hehe....:-D

K lah dah nk kena sambong buat keje nie. Ciaoz...

No comments:

Post a Comment

Background