Friday, September 11, 2009

Past few weeks!!!

hi everyone.. da lama gak aku tak tulis blog. dan dah lama gak nie aku tk on9 dalam seminggu lebih gitu. Da ketagih sebenarnye nak guna internet. hehe.... al maklum jelah lappy aku plak buat hal. So, tk leh lah nk guna internet kan. Selama seminggu jugak aku berpuasa tk guna internet. Nk gi ITD (computer lab) pon penuh je dgn org sentiasa.

Hmmm... kawan2 aku pon tercari2 aku sebab dah lama aku tak online. Maaf lah ye.... Can't contact u guys sebab lappy buat hal. Takpelah sekali skala kan aku menghilang. hehe... Past few weeks pon aku sibuk dengan mid term exam ngn quiz. Nak melalui exam nie malas sebenarnye lagi2 kalau dah nak balik Singapore. hehe... It same goes with all my friends. Tapi pape pon paksakan diri blaja gak.

My life past few weeks ader naik dan turun. On friday in the morning subuh gitu I got call from my sis. Ingatkan orang salah no. ke. Yelah dlm hati sapelah nak kol aku pagi2 buta kan. Tetiba kakak aku yg kol. Rupa2nya tok memberitahu aku bahawa makcik aku yg koma tu baru je meninggal dunia. Innalillah... Terperanjat skjp aku. Dari ngantok teros jadi tak ngantok. Mata aku pon terkebil2, am i still dreaming?? But its not. Aku dah sedar masa tu...

Exam n quiz pon so far not really that good. Susah campur senang. So I'm not sure how's my result. Doa jelah yang terbaik.. Cuti nie pon I have to buat my assg n kena gak blaja for my next mid term exam. Haiz....

No comments:

Post a Comment

Background